یک دخترم I am a Girl

خاطرات دخترانه

خاطرات دخترانه

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

قرارداد ساعتی

يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۲۸ ب.ظ

اینکه قبلا پایان نامه می نوشتم خیلی استادم را ناراحت کرده بود. اما به روی خودش نیاورد تا زمانی که دکتری قبول شدم. بعدش دیگه براش قابل قبول نبود..... می گفت تو خودت مقالاتت کمه، دختر تو که ژن خوب نداری، این کارای موقتی را بزار کنار............... ولی من حرف گوش ندادم. یک روز رفتم پیشش، بهش گفتم اگه خیلی فکر می کنین که پولم حرامه .... برام کار پیدا کنید.......... شما که پروفسورید.............. 
راستش خودمم به شک افتاده بودم. هر چی پول در می آوردم همه اش خرج دندانم شده بود و مشکلات متفرقه
دلش به حالم سوخت. پسرهاش تقریبا هم سن و سال من هستند و همشون ازدواج کردند. خودش شاید 30 سالی از بابای خدابیامرزم بزرگتره و خدا رو شکر روی پاهاش راه می ره و ....
البته من بعدا که این کار را برام پیدا کرد، یک بار هم خیلی پررو بهش گفتم حالا که کارم جور شد، بهتره برام شوهر هم پیدا کنی ......... یکم خندید و گفت خودت ارتباطاتت خوبه 
همین که من را معرفی کرده خیلیه .......... از نظر اعتقادی زمین تا آسمون با هم فرق می کنیم. منش سیاسی مون هم متفاوته... حتی مدیر منابع انسانی که منو دید تعجب کرد همچون مرد مذهبی چرا یک دختر مانتویی را معرفی کرده 
البته من ظاهرم اینطوریه................. حقیقتا اسلام را باور دارم ولی دوست ندارم حجاب کنم


خلاصه................ ناشکری نمی کنم.............. اینکه کار پیدا کردم خیلی خوبه چونکه توی آزمون استخدامی قبول شدم بخاطر ادامه تحصیل ردم کردند..................... توی آزمون جامع علمی کاربردی هم رتبه اوردم به خاطر اینکه رشته کارشناسی ام با ارشدم متفاوت بود، همه حسن هام و رتبه برتری و مقالاتم را نادیده گرفتند و ..........
اما چرا قرارداد ساعتی ............ یعنی فردا پس فردا که حقوق را می ریزن من 1 میلیون تومان در میارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی